Avklarat

Nu är det här.......


...och det här avklarat för året
 
Kräftorna klarade vi av för ett par veckor sedan men surströmmingen åt jag i kväll. Det finns en viss risk att jag får ligga och rapa lök i natt. Mmmmm...gott var det i alla fall och jag åt upp en liten burk alldeles för mig själv.

Jag har varit iväg och klippt mig inför min utlandsresa på söndag. Håret blir kortare och kortare för var gång jag klipper mig men nu tror jag att jag är nöjd ett tag med den här längden. Eftersom jag är den anonyma jungfrun så visar jag bara en bild bakifrån av hur det blev. Jag känner mig upplyft och yngre av en kortare frisyr i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kräftor gillar jag jätte mycket men....

surströmming...nej, jag har varit på 4 sur strömmings fester men det hjälper inte.

Kram Ingrid

2009-08-29 @ 20:28:32
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anna-lena

Inte ett enda grått hår....

2009-08-29 @ 22:22:43
Postat av: Jag

Mjo, ett par i luggen har jag hittat. Jag har heller aldrig varken tonat eller färgar håret. Är jag konstig?

2009-08-29 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0