Tillbaka till verkligheten igen.

Jag får väl plåga mig ett par tre veckor för den goda saken, det vill säga pengar, för 30 augusti åker vi till Kreta. Det blir något av en släktresa då vi åker fyra par + ett barn. Paren är jag, min syster, mina två bröder med våra respektive och ett av  barnen. Det blir första gången vi lyckas komma iväg allihopa så jag hoppas det blir kul och blir det för ansträngande får väl sambon och jag ha det kul för oss själva. Det blir alltid någon råd med det.....

Det jag "plågar" mig med i arbetsväg denna vecka är fyra nätter och ett dagspass så det blir mest jobb och sova även om jag just nu håller på och knåpar ihop lite matbröd innan jag måste vila inför nästa nattpass.

Himlen är totalgrå och åskan mullrar så jag tror det kommer att bli ett rejält oväder. Jag tänker lägga mig i sängen nu och beskåda härligheten. Det ser ut att kunna bli ett rejält fyrverkeri....


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du har verkligen en härlig semester att se fram emot.

Det är så fint på Kreta. Mitt favorit ställe.

Kram Ingrid

2009-08-13 @ 19:55:28
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0