Eurovisionsschlagern, det var alltså 1965.........

...............och kvällen slutade med att jag satt och grät av tristess. Pappa hade tagit mina småsyskon och rest bort och jag bespetsade mig på att få se den svenska schlageruttagningen men mamma utan syskon och i lugn och ro (om det nu var så man tänkte, 7 år gammal). Kvällen blev i alla fall en flopp.... Det var jättetråkigt, Ingvar Wiksell sjöng alla låtarna och det slutade som sagt med att jag grinade av besvikelse för att det var så tråkigt. Jag skulle få vara uppe länge och kvällen var jättetråkig.............

Lite roligare var det i kväll även om det inte var något bidrag som förde mig till några högre höjder. Näe.......tacka vet jag Carola och "I evighet"............då njöt jag verkligen.

Nu ska jag återgå till mitt vinglas.............och  det är mitt tredje.........
                                       

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har nog sett alla sändningar av Melodifestivalen sen den började sändas. Det var nog ingen vinnare vi såg i går men det var kul ändå. "Tråkigt" nog är jag utomlands när finalen går. Kram

2009-02-08 @ 17:43:32
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: maritha

I helgen ska jag oxå titta på melodifestivalen....och då vetitusan om det inte ska bli ett, två eller tre glas vin till det=). Vet du hur sugen jag blev i helgen, och så var jag tvungen att jobba=(.

2009-02-09 @ 18:30:32
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Tredje vinglaset?

Nu har du nog tappat räkningen. Eller så har du drunknat?! :)

2009-02-11 @ 21:20:46
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0