Kattstackarn har varit ute hela natten


När vi la oss igår kväll glömde vi helt bort att en av katterna var ute på en liten kvällsluftning så han blev ute hela natten. Det är inget som någonsin har förekommit så han undrade säkert vad som stod på. Dessutom undrar jag om han har stått och jamat och stört grannarna. Vi har inget hört i alla fall...........vi som somnade som slagna oxar........

Nu ligger han och sover i herresätet, dvs husses säng och ser ut så här.

Matte ska snart ta en promenad i det vackra vädret ner på stan för att bland annat lämna igen en försenad lyssnabok ( Sista boken från Finistere) samt betala tidigare skulder. Usch på mig....

För övrigt händer det verkligen inte mycket. Det är mest jobb och extrajobb för sjuka kollegor.
Jo, något roligt händer. Jag ska boka in en natt på Hasseluddens spa tillsammans med "gubben". Min 50-årspresent från honom. Där finns det varma källor man kan bada i ute och ju kallare det är ute desto härligare är det. Nu tror jag väl knappast att det kommer att bli över tio minus men bara det är minus så är jag nöjd. Skönt att ligga där och vältra sig med mina valkar.......haha...... i det rykande varma vattnet.
Sen är det ju så härligt att man inte behöver en enda egen pryl, vare sig kläder eller annat när man är där för allt ingår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0