Minus 18,5 grader i natt

Tur att man slipper vara ute. Vi passade på att gå till bastun igår kväll men jag hade smulat en torkad chilifrukt med vänsterhanden och fått något som kändes som en brännskada....syntes inget men brände som eld i bastun. Det blev en kort visit men angenämt varmt. Jag har ingen egen bastu utan vi har en i kvartersgården som det är fritt att använda när man vill.

Uppe med tuppen i morse och var på jobbet 06:45. En tämligen seg dag. Det har inte riktigt kommit igång än efter helgerna så jag passade på att gå hem lite tidigare.

Just nu står en potatisgratäng i ugnen och puttrar och så har jag gjort någon sorts kycklingrulader som jag totade ihop på fri hand. Det ska bli riktigt gott att "sätta tänderna i" lite potatisgratäng för det var länge sen sist.

Jag vet inte om det har hänt några sensationer annars..........Jo, jag såg mitt inspelade program av Stjärnorna på slottet och undrar faktiskt vad Jonas Gardell lider av. Karln mådde ju bland annat dåligt av att musikpedagogen rörde hans hand när hon skulle visa honom hur han skulle hålla stråken. "Rör inte mig, jag känner inte dig" sa han stackarn..... Scheja var tack och lov inte den träbock jag befarade att han kunde vara. Lite blyg och försiktig kanske men jag håller med Gardell om att han borde ha varit med på fiollektionerna.
Det finns skilda åsikter om serien men jag tycker att programmet är jättekul att se.

Nej, dags för lite mat och sen ska vi nog pussla ett julklappspussel och det var verkligen år och dag sen men tänk så avslappnande.......

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag tycker också om att se på stjärnorna på slottet.

2009-01-05 @ 20:11:24
URL: http://mammselen
Postat av: Bella

Jag håller med Jonas Gardell men visst överreagerade han. Samtidigt är han den som vågar säga vad andra bara tänker.

2009-01-05 @ 22:01:48
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Stig

Kan man inte lägga ner Jonas Gardell?

Mark kan bädda om honom...hahaha

2009-01-06 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0