Författaraftonen .......

..................var intressant men kanske lite tunn. Jag vill höra mer och  blir sugen på att läsa boken hon dvs. Karin Johannisson skrivit. Efteråt bjöd jag in de två grannarna som var med på vin, oliver, fårost och en gnutta bröd och vi hade en trevlig kväll med mycket prat. Tur att man har altan med tak för regnet vräker ner men jag ska sätta mig ute en stund till ändå.

Nu har jag sambon i Oxford, ädste sonen på Gotland, dottern i Göteborg och yngste sonen på Kefalonia. Just nu rör alla på sig utom jag kan man säga. Jag får väl röra på mig ner till altanen och regnet och ta en liiiiiite gnutta vin till och sen ska jag sova eller kanske lyssna på ett av sommarprogrammen jag har kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0