Semester - dag 9, tisdag

Jag börjar bli bortskämd, frukost på sängen varje dag........hur ska det här sluta?

Idag tänkte jag i alla fall göra en insats för närområdets väl och ve så jag klippte en av de gemensamma gräsmattorna. Svettigt och myggigt var det men rätt behaglig motion ändå.

Eftersom jag har semester så vilar jag så mycket med följden att det inte händer så mycket men en bild på min fina stamros kan jag lägga in. Titta här!

- och en av mina blomlådor

I morgon åker vi en tur till Stockholm så då kanske jag har lite mer att skriva om. Jag hoppas på att hitta en ny bikini på rea och så ska vi nog gå på Herrmans och äta vegetariskt. Finväder ska det också bli.....och så tänkte jag för en gångs skull se mig om på söders höjder. Vem vet jag kanske hittar till den mycket omskrivna "Bull-Niklas" för det är väl där han huserar.

Kommentarer
Postat av: anna

vad gör du för att få frukost på sängen? det har jag inte fått sen jag flyttade hemifrån! jag behöver goda råd!

2009-07-16 @ 19:00:29
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Anonym

Hej fashionhaggan! Det är först nu på senare år som jag har ordnat mitt liv så att jag får frukost på sängen. Det kanske är så att man bara kan få det under en viss period...... Jag menar, du fick ju det innan du flyttade hemifrån men då fick jag aldrig någonsin frukost på sängen

2009-07-16 @ 20:08:54
Postat av: anna

var ligger herrmans?

2009-07-20 @ 20:58:19
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0