Efter mina tre nattpass...........

...........................vaknade jag upp och fann att det är ju kanon väder ute. Det regnar inte längre och termometern har stigit till 30 grader. Här gäller det att njuta.............

Den mulliga kattstackaren skriker nere i köket. Hon är hungrig och jag har köpt en ny "matskål" i form av en liten boll som hon måste rulla för att det ska komma ut torrkulor. Hon har inte riktigt fattat än hur hon ska göra men så lite som hon vill röra sig så är det omöjligt att få ner hennes vikt om vi inte tar till en något drastisk åtgärd.

Vi passar på att jobba lite i trädgården när vädret verkligen inbjuder till utevistelse.



Kommentarer
Postat av: irene

Jag undrar om man ska använda samma metod om man själv vill gå ner i vikt också? Fast det blir jobbigt för grannarna att lyssna på hur jag skriker förståss...

2009-06-27 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0