Just nu är det i det närmaste slagregn här........

...........så det är väl bara att återgå till lyssnaboken. En maskin tvätt har jag dock lyckats få torr under midsommarhelgen och det är ju faktiskt en mer än ingen. Kisse jamar lite "irriterat" och tycker att det är ett bedrövligt väder när han vill vara ute och titta på fåglar.

Midsommarhelgen har ägnats åt vilande, god mat-ätande, musiklyssnade, bokläsande, vindrickande, korsordslösande och faktiskt en midsommarstång. Regnet höll uypp under dansen men det var kallt och rått så fort solen gick i moln.

I natt kom vi inte i säng förrän runt 02:30 och jag fick för mig att vi skulle sova med uppdragna persienner för det var så fint ljus då vi gick och la oss. Gissa om ögonen fick en chock då jag vaknade klockan 05 med en skarp sol skinades rätt in i sovrummet. Det blev till att dra ner persiennerna och på med sovmasken för att kunna slappna av igen.

Nu väntar två hårda arbetsveckor då jag ska jobba mer än heltid..........usch........men jobbar man glest en period så får man lida senare, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: maritha

Låter som om du haft en jättemysig midsommarhelg:)

2009-06-22 @ 15:27:12
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Bella

Du har firat ungefär som jag. Barnbarnen badade men jag tror att det var kallt. Kram

2009-06-23 @ 12:41:14
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Regnar det än?

2009-06-25 @ 19:35:58
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0