Regn, regn, regn....var ska vi få hägn....?

Sitter och väntar på att det ska sluta regna så att jag kan cykla iväg och förnya mitt passerkort till det stora sjukhuset. Jag har badat och fixat till mig i håret så att jag ska slippa se ut som en förrymd fånge på fotot. Egentligen är det väl inte "vrålviktigt" men när jag tog förra fotot var det fel på kameran så i drygt tre år har jag fått gå omkring med ett foto där det ser ut som att jag lider av svår gulsot så nu hade jag tänkt mig en mer uppmuntrande bild. Som vädret verkar nu så blir det nog ingen bild alls idag för jag vill heller inte se ut som en blöt katt...........

Koltrasten kvittrar för fullt ute - kan det vara ett tecken på att det slutar regna månne?

...................................jo det ser faktiskt ut så. Bäst att sticka direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0