Studenttider i stan - och inget varmvatten

Jag tänker lägga mig i ett bad och fräscha upp mig inför den stundande studentmottagningen. Tyvärr blev det ingen kanna för den skulle bara finnas på DUKA och i den affären var det i princip tomt eftersom kedjan blivit uppköpt av Cervera. I stället blev det några läckra plastglas med bricka från Marimekko. Dekoren var limeskivor och man blev törstig bara av att titta på dem.

en stund senare.......

Jaha..........................det var det badet......................inget varmvatten och jag som omöjligtvis kan gå på fest med det här håret. Jag har ringt Vattenfall och det var i alla fall inget känt fel så de skulle ta i saken direkt. I värsta fall får jag väl koka vatten till att skölja håret i. Igår hade vi strömavbrott drygt en timme så jag vet inte riktigt vad Vattenfall håller på med. Bästa att ringa till gubben så att han duschar på jobbet.

Kommentarer
Postat av: maritha

Koka vatten att tvätta sig i det fick vi göra när vi var små, huset vi bodde i hade bara kallvatten men tack ock lov toa inne iaf=).

2009-06-07 @ 22:08:27
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Bella

Varmvatten har blivit ett måste nu för tiden. Hoppas det löste sig Kram

2009-06-08 @ 19:15:17
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0