Besviken i år igen!

Jag är glad för Norges skull men trodde verkligen på Malenas låt. Det är nästan ingen idé att vi är med längre för ingen, inte ens våra grannländer förstår våra bidrag.

Vi har tillbringat kvällen hos en kollega och hennes familj. De har hela huset fullt med katter och hundar och gissa om man var populär hos djuren. Det buffades, slickades och puffades mest hela tiden.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova på besvikelsen............och Grattis Norge både till segern och till "syttende maj"
                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Visst var Sveriges också bra, men enligt mig lite svår. Jag är inte alls förvånad att hon inte kom högre upp i listan.

Faktiskt tycker jag att Norges var bäst.

2009-05-17 @ 08:35:57
Postat av: Bella

Mannen tackar. Han är norrman. Kram

2009-05-27 @ 13:30:43
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0