Glada får och trötta katter

Jag fick ett tips om att fåren älskar rönn och de gjorde de verkligen också. Jag plockade med mig några härliga kvistar med massor med rönnbär på vilka jag definitivt inte trodde fåren skulle äta men ack så fel jag hade. Dom smackade och åt bär så det nästan stänkte om dem och till slut stod jag där med bara några nakna grenar i handen.


När vi tömde mobilen på bilder hittade vi också dessa trötta och lata katter.


Idag har det inte hänt särskilt mycket eftersom jag har sovit halva dagen efter mitt nattpass och nu är jag nog lika slö som katterna. Sambon vill bjuda på sushi och det tackade jag inte nej till. Sushi är ju aldrig fel, jo förresten......en riktigt het sommardag känns det faktiskt fel men en sån dag är det inte idag så då blir det sushi, en tolvbitars.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det var något nytt även för mig att får gillar rönnbär.

Katterna ser så härliga ut där de ligger och ta igen sig.

Kram Ingrid

2009-09-28 @ 20:07:34
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: fashionhaggan

även mina prickiga älskar rönnbär!

2009-09-29 @ 08:20:27
URL: http://www.fashionhaggan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0