Men fy sjutton, jag fick en chock!

Var nyss in och kollade en tio dygns väderprognos och enligt den ska det bli minusgrader i slutet av nästa vecka. Jag tror jag blir tokig. Hoppas verkligen att det inte är dags än. Jag ligger ju nästan fortfarande i en solstol på Kreta och njuter. Aldrig får man vara riktigt glad.......jag säger då det....

Det är lite duggregn ute så det är kanske bäst att ta den planerade halvtimmespromenaden nu för att vänja sig med det som komma skall. Till helgen är det väl bäst att man kastar sig ner för att köpa vinterskor för om det blir minusgrader är väl alla i min storlek 40-41 slut innan jag vet ordet av och så står jag där igen med mina gamla utslitna igen.

Här är man glad, munter och positiv så det förslår....


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj...redan så kallt ....

vi har fint väder här och relativt varmt...17 grader

försöker bara göra dig avis... lite bara lite...

Kram Ingrid

2009-09-24 @ 15:03:25
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: fashionhaggan

skönt att man ska till kina i några veckor nu, där är det varmt!

2009-09-24 @ 15:08:30
URL: http://www.fashionhaggan.se
Postat av: Jag

Ingrid....vi har också 17-18 grader idag och eftersom jag läste att du bor i Tomelilla så ska jag göra dig lite mindre munter med att det ska bli så lågt som 2 plus hos er i slutet på nästa vecka. Förlåt....

2009-09-24 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0