Det är verkligen vår nu

Vad mycket mer alert jag blir nu när man ser sol i princip varje dag. Ser mig runt i huset och inser att det börjar bli dags att at tag i den där storröjningen som jag planerat i flera år.......nästan. Energin smyger så sakta på mig. Bort med de där högarna som innehåller bra-att-ha-saker. De är inte bra att ha borde jag fattat för länge sen. Varför tror jag alltid att jag ska ha nytta av saker senare?

Med tre katter i huset måste dammsamlarna bort, så är det bara. Missförstå mig inte nu och tro att jag tycker att katterna är dammsamlare. Jag är dock övertygad om att det finns massor med personer i detta avlånga land som tycker så.

Sambon köpte en tupperware fönsterskrapa på tradera till mig. Den ska tydligen vara suverän. Orginalpris var 200 kr enl en kollega och jag gav lite drygt 50+ porto. Som hittat, bara den är bra för den har inte anlänt än.

Dammsugaren ropar......


Kommentarer
Postat av: maritha

Jag håller oxå på att samla energi för storröjning, men den verkar vara långt borta:). Måste få undan lite "skit" som man samlar på sig, varför gör man det egentligen när man vet att man aldrig kommer att använda det igen:)

2010-04-10 @ 17:59:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Ingrid ♥

även om katter är små damsamlare så är de små goa saker.

Kram Ingrid

2010-04-11 @ 14:44:10
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0