Jag bara jobbar och jobbar

Är på jobbet 06.30 och tror varje dag att jag ska kunna komma hem i tid men till slut blir klockan ändå 17.30. Som tur är så har jag inte mitt tillfälliga nya arbete varje dag men å andra sidan kanske jag skulle hinna med bättre då. Puh.......

Det vackra vädret har jag bara sett på bild i princip men om det står sig till helgen.........då ska jag njuta. Måste leka med kattungarna nu så det inte river hela huset. Mellankatten tycker att det är dags för henne att få kattungar och låter riktigt illa när hon inte är sysselsatt. Att en sån beskedlig varelse kan få ur sig så mycket ljud. Ett P-piller har dock fått slinka ner i magen men det har nog inte verkat än

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Hoppas att du får en trevlig helg

Kram Ingrid

2010-04-16 @ 19:16:53
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0