Vilken vacker dag!

Solen skiner och det är riktigt vårlikt ute. Måste nog snart ta mig till någon blomsterhall och fylla ett par krukor. Det brukar jag alltid ha färdigt till påsk men dock icke i år.

Cyklade ner på stan för att få min Shiatsubehandling men han hade tagit fel på tiden så jag cyklade hem igen och ska tillbaka om två timmar.

Annars är det väl mest skriverier om askmolnet man läser om. Fick en bild som jag först inte förstod själv eftersom jag aldrig rökt en cigarett i hela mitt liv. Det här är tydligen ett sätt att flyga asksäkert i alla fall. Rolig eller inte - välj själv.

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Allt lite festligt med bilden

ciggisar som motorer... hi hi hi

Kram Ingrid

2010-04-21 @ 20:03:03
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0