Julgardinerna är uppe........

.........men för övrigt ser köket ut som ett bombnedslag så än kan inte helgfriden lägga sig. Jag har rivit till så hemskt att till och med katterna undrar vad det är frågan om. Fördelen för dem är att nu kommer de in i ett förråd som de brukar vara lite nyfikna på.

Jag upptäckte att den tredje delen av den historiska bokserien Släkten har kommit ut. Genast gick jag in på "bibblans" hemsida och reserverade den. Jag kan verkligen rekommendera er att läsa de böckerna.
             

De två första har jag läst och ser nu fram emot den tredje delen. Jag har alltid varit usel på historia så jag förenar nöje med lite nytta också.

Nu ska jag leta och ordna upp lite gamla foton som bara ligger huller och buller. Tänkte förena nytta med nöje även där och sortera till Idol.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det må jag säga. Är julgardinerna redan uppe. Du måste vara den i Sverige som är tidigast med julförberedelserna.

:)

2011-01-15 @ 09:24:59
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0