Lyssnar på andliga sånger.........

..........och plockar lite allmänt i huset. Sambon lämnade blod igår och jag såg att det fanns en sån CD som gåva så den blev det. Dit där rosor aldrig dör med Mia-Marianne och Per-Filip, Barnatro med Lapplisa och andra klassiska sånger. Har ni hört Dit där rosor aldrig dör med Carl Einar Häckner? Så otroligt bra och cool version. Den finns inte med här utan på Frälsningsarméns CD där kända artidter tolkar andliga sånger. Lyssna på länken!

Förresten skrev jag skiva flera gånger innan jag kom att tänka på min "bloggkompis" varvetrunt  som skriver mycket om musik. Han skulle nog aldrig göra ett sånt misstag ;0) Man vill ju inte utmärka sig som mossig haha.

Den här med Roffe Wikström är också en favorit. I bara farten hittade jag också denna med Di Leva som definitivt inte gjorde det här gamla kända skillingtrycket sämre. Måste nog leta fram min gamla Di Leva-skiva.

Nu väntar en natts jobb igen. Undrar om det kommer in många hand och fotledsbrott i natt. Så mycket tjat som det ha varit om det kommande snövädret väntar jag mig det värsta på alla fronter. 5 lastbilar låg tydligen i diket mellan Enköping och Stockholm.

Kommentarer
Postat av: stig

ah, jag känner mig stolt.

2010-11-24 @ 19:01:47
Postat av: Jag

Ja det SKA du göra. Det är inte alla som blir så omnämnda i min blogg

2010-11-24 @ 21:40:46
Postat av: anna-lena

Den skivan med Frälsningsarmén... den har jag. Väldigt bra är den.

2010-11-25 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0