Så mycket bättre

Nu har jag tittat i kapp på de tre fantastiska programmen i serien där kända artister ska tolka varandras låtar. Det var så bra att både sambon och jag var tagna. Den som har överraskat mig mest är Petter som verkligen verkar vara en härlig kille och inte att förglömma Di Leva men han hade jag lite kläm på förut.

Något som vi funderar på (men det går lätt att kolla upp) är vilka låtar Lill-Babs har gjort egentligen. Jag kommer mest på andras låtar som hon gjort. Tanten har i alla fall sin charm.

För övrigt har helgen gått sin gilla gång med mest slöande. På förmiddagen var jag ut och tog bort de sista frostiga sommarblommorna och bäddade in kompostmaskarna lite extra med jord från sommarens krukor och blomlådor. Blir det riktigt kallt så dör väl de flesta men nya brukar dyka upp på försommaren och så är det fullt till hösten igen.

Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig och sticka en stund. Jag håller på med en tröja till dottern och stickar bara fel hela tiden. Hade jag inte gjort det var det nog tre tröjor vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Håller med dig om "Så mycket bättre". Det var intressant att få del av Petters historia. Jag visste ingenting om honom tidigare.

Ska också bli kul att lära känna Petra-September- Marklund.

Däremot håller jag inte med dig om Lill-Babs charm. Inte heller är hon musikalisk, tycker jag.Folkkär ändå, av någon konstig anledning...

2010-11-07 @ 17:44:23
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Det programmet gillar även jag.

Riktigt bra faktiskt

Kram Ingrid

2010-11-07 @ 17:48:51
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0