Snöstorm

Idag kom den, snön alltså. Inget jag någonsin ser fram emot och mängder dessutom. Jag säger bara USCH! I år kryper jag nog till korset och köper mig ett par broddar. Jag har sett ut en modell utvecklad i Finland. Där är de ju vana vid snö och halka så den kan man nog lita på. Förresten så behöver jag inte krypa till korset när jag har köpt mina broddar.....hmmmm

Vår lilla honkatt har varit hos veterinären för en liten operation (kastrering) Allt gick bra men hon är fortfarande lite groggy stackars liten. Jag är mest orolig för att hon ska ge sig på stygnen så jag hoppas de har snörpt åt ordentligt.

Nu ska jag titta på sista biten på programmet om Christer Sjögrens släktforskning innan jag kurar ner mig i sängen som är så fluffig och skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0