Jobba, sova, äta...........

Min andra natt är gjord - bara två nätter kvar nu...

Har inget intressant att skriva om, jo möjligen att jag snart tänker äta en pizza, och jag som kroniskt bantar.

Detta hittade jag på en annan blogg när jag rotade runt lite. Kanske något mina kära läsare också kan roa sig med. Gå in på följande sida: http://www.bored.com/createpaintings/

Min målning blev så här fin!

image153
Jag vet inte hur jag ska tolka den men nog finns det mycket vår och sommar med i bilden. Jag ser också  höstlöv och mer vintriga inslag. De färgglada kvastarna kanske syftar på adventsfyrverkeriet som vi ska gå och se på söndag eftermiddag. 


P.S. Pizzan var mycket god D.S.

Kommentarer
Postat av: irene

Jag såg i nån av mina bokklubbstidningar en bok om "kvinnlig bantning" som går ut på att äta det som "passar" kvinnor och det går inte alls ut på att banta på vanligt traditionell bantning. Jag har inte beställt den för jag tror ju inte på bantning egentligen... om du nu blev så mycket klokare av det här...?

2007-11-30 @ 21:55:01
Postat av: Bella

Min dotter brukar alltid banta med semlor. Det funkar på henne men INTE på mig. Lycka till!

2007-11-30 @ 23:22:53
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0