Grönt och fint ute i skogen

image195
Jag är helt slut....vi har varit ute i skogen och gått med stavar i över 2,5 timme. Eftersom det blev lite duttgående på vissa ställen så räknade jag av en kvart för rätt ska vara rätt. Detta stavande ger mig 17.400 steg att föra in på tappa.nu.
Till middag lagade jag strömmingslåda och potatismos som blev jättegott. Strömming borde man köpa oftare för det är både billigt och gott. Annars har det inte blivit så mycket gjort förutom att jag har dammsugit katthår och lagt på en ren duk.
Snart ska jag titta på "En annan del av Köping" där Tobbe är min absoluta favorit men alla är härliga på sitt sätt. Det är så synd om Linda att hon har så svårt att gå vid så unga år och ändå har hon så gott humör.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Otroligt duktig är du, tycker jag.

2008-02-17 @ 21:32:59
Postat av: maritha

En annan del av Köping är en favorit. Håller med dig om att Tobbe är för härlig, har aldrig hört nån svära så som han gör=)Linda är en helmysig tjej, så underbart glad och positv trots att det inte alltid är så lätt för henne, har en ödmjukhet man beundrar.

2008-02-17 @ 22:24:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Jag

Steg-djävulen har riktigt tagit tag i mig...

2008-02-17 @ 23:11:09
Postat av: Stig

Jag kunde inte ha sagt det bättre...akta dig om Max von Sydow är i närheten....*L*

2008-02-18 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0