Katastrofen som löste sig på ett enkelt sätt.

Under helgen före nyår upptäckte vi att våran kära fina dammsugare av märket Nilfisk och dessutom deras märkvärdigaste variant hade gått sönder redan efter två år. Ja, det var inte själva "sugaren" utan handtaget man håller i när man jobbar. Det hade spruckit och det var i stort sett bara splitter kvar. Jag fasade för att det skulle bli en dyr historia eftersom det satt en fjärrstyrningsenhet i den. Vi tejpade i alla fall ihop den så gott det gick och så skulle jag kolla upp det hela när det kom en vardag...........och det gjorde det......igår.
Vad glad man blir när allt bara är så där otroligt enkelt. "Vi skickar ett nytt av en ny förstärkt modell" sa kvinnan i kundtjänst. "Det är många som råkat ut för samma sak och man måste ju kunna använda dammasugaren" sa hon sen. Gissa om jag blev glad?! Jag blev så nöjd att jag prisade både företaget och dammsugaren förstås lite extra. Inte en krona behövde jag lägga ut.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Det var roligt att höra. Så ska det vara...

2008-01-03 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0