Onsdag, semesterdag 17

Höll på att bli mer eller mindre tokig idag. Jag skickade ju efter bröllopspresenten på nätet och företaget garanterade att paketet skulle vara framme till senast fredag. Idag på morgonen gick jag in på min sida hos presentföretaget och fick så riktigt reda på att mitt paket hade ankommit UPS i Bromma och var "In transsit". Från Stockholm är det ju inte långt så då kommer väl paketet idag tänkte jag. När jag efter ytterligare ett par timmar gick in och kollade kom texten: Levererat till kund - mottagen. Då höll jag på att gå i taket..........inte hade jag fått något.

Galen ringde jag UPS och hoppades få ett svar på vad som hänt men dom var tvungna att ha ett speciellt leveransnummer som jag då inte hade. Ringde företaget som skickat paketet och tack och lov.....för att göra en lång historia kortare.....felet var mitt eget........dom hade levererat till mitt jobb som jag uppgav under alternativ leveransadress. Om det stod något där så levererade dom alltid dit medan jag min enfaldiga nöt trodde att dom alltid ringde hem och frågade innan leverans.
Paketet är nu här och fint inslaget till två paket för att på lördag vara bröllopspresenten från vår familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0