Jag lagar mat och bakar

I Turkiet åt vi en jättegod Zucchini-soppa och jag har försökt hitta något liknande recept till på nätet vilket jag har gjort. Den här blev nästan på gränsen till ännu godare dessutom men innehåller den både ost och creme fraiche så blir det väl gott. Idag har jag tydligen extra mycket energi så jag håller på med att baka olivbröd som vi ska ha till soppan. Hoppas brödet blir bra för jag hade inget recept utan "knådade" ihop något efter eget huvud.

Ja, så där jätteaptitligt ser det väl inte ut. Med det slitna bordet som bakgrund gjorde det sig inte på bild. Brödet doftar i alla fall ordentligt av oliv..................och nu ska vi äta.

Kommentarer
Postat av: maritha

Det ser jättegott ut, och låter jättegott och jag är vrålhungrig, har bara ätit en massa skit i dag typ tårta och kakor......önskar jag kunde föra över den där tallriken och brödet (kan känna doften)så den stod på mitt köksbord=).Nä nu måste jag gå ut i köket och titta i kylskåpet.....

2008-09-25 @ 22:00:28
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Bella

Man blir sugen bara av att se på bilden. Säkert mycket gott.

2008-09-26 @ 22:44:35
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0