Avbrott i semestrandet

Jag sticker emellan med en veckas arbete medan sambon är i England på Messeschmitt-träff. Det blir inte att ligga på latsidan för mig, tre nätter á 10 timmar + en dag och detta för att jag måste distrahera mig från oron jag har inför sambons vänstertrafikkörning i England. Jag säger bara USCH!!!!  Nej, "inte är det något svårt"......säger han som inte ens provat. Jag bävar för det hela fast jag som sagt var, inte är med. Det är väl någon form av kontrollbehov men jag ville inte vara med heller...för det hade jag kunnat vara.

Eftersom yngste sonen åker på solsemester med flickvännen betyder det att jag är helt solokvist en hel vecka. Både skönt och lite tråkigt men jag ska nog reda mig. Jag ska passa på att äta grönt en hel vecka, möjligen med inslag av fisk.

Till lunch idag hade jag dinkelris och ratatouille och det var riktigt gott. Jag kände mig så nyttig. I kväll när jag slutat för jag hade ett kvällspass åt jag fil med flingor, stekt ägg och en bit fårost (det tillåter jag mig själv att äta också, ägg och fårost) men vem vet, jag kanske svävar ut innan veckan är slut.

Nu ser jag nästan dubbelt så jag ska ta in katterna och sen lägga mig. Hoppas det blir fint väder i morgon.


Kommentarer
Postat av: marma

Det gå säkert bra med vänstertrafiken Börjar man på vänster sida så ger det sig av bara farten!

Kram/marma

2009-07-21 @ 15:25:07
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0