Konstigt!

Jag har fått en kommentar på mitt förra inlägg och den står med i min lista när jag loggar in men syns inte för andra.

Så här skrev i alla fall Anna-Lena:

Haha... jag har nyss skaffat nytt körkort. Jag ser ut som en kriminell! på det kortet. Inte särskilt bra alltså.
Igår skaffade jag nytt pass. Jag skulle också klippa mig först, hade jag tänkt. Det gick emellertid inte. Så det blev passfoto först i min skurmoppsfrisyr.
Sedan hade jag tid hos frisören. Hmrpf...

Information:
Alias/namn Anna-Lena
E-postadress:
URL:
http://mammselen.blogg.se/


Nu är jag nyklippt i alla fall och ska snart planera in ett besök hos "fotografen" för körkortsbild.

Efter mitt nattpass har jag sovit som ett litet barn och blev väckt av DHL som ringde på dörren. Sambon hade skickat efter något som har med Messerschmitten att göra och nu stod transportören på trappan med avin i handen och ville ha TULL. Inte lite heller....jag tror det var 984 kronor.

Jag kommer ihåg för nästan 100 år sen.....haha.... då min exman hade skickat efter något, mig ovetandes och det kanske var så det skulle vara också. Inget märkvärdigt men någon dyrare pryl till hans synthesizer. Då stod också plötsligt "TULLEN" och knackade på. Fast det var nog också ett transportföretag och inte tullen him/herself. På den tiden hade hushållet en mer ansträngd ekonomi så jag stod där fundersam och skeptisk till vad det var som levererades och fick "skrapa ihop" pengarna i olika vrår.
                                      
Den här passande bilden har inte alls med tullen att göra utan med gruppen Jethro Tull. I vilket sammanhang vet jag inte men den passade här tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ja, det är något konstigt. Jag skrev en kommentar igår... men inte heller jag ser att den finns.

2009-11-26 @ 17:49:42
Postat av: fashionhaggan

ja det där med fotografier på körkort och pass som man ska ha i 10 år är alltid lurigt, man byter ju hårfärg och frisyr x antal ggr på den tiden!

2009-11-26 @ 21:26:15
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Jag

Det känns i alla fall bäst om man se hyfsad ut på bilden från början för med största sannolikhet blir inte fejset bättre med åren........eller?

2009-11-26 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0