Tradera

Idag har jag fått hem min fönsterskrapa av märket Tupperware som sambon har köpt till mig på tradera så nu ska här tvättas fönster.
En kollega nämnde att den var så fantastisk men att den inte går att köpa längre så jag kollade in Tradera och mycket riktigt - där fanns den. Drygt 50 kr, nypris 200 var det någon som sa.

Gammelkatten verkar ha ont i benet. Antingen har han hoppat och hamnat snett eller också har han varit i något slagsmål som vi inte märkt. Nu bara ligger han och vill vara ifred. Jag har fullt sjå att hålla lillkissen ifrån honom för när han blir för närgången då "hänger smockan i luften"

Det är kanonväder ute så nu ska jag ta min påtår ute och sen måste jag iväg och jobba fyra timmar.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tradera ärt inte så dumt. Själv har jag köpt Tupperwares citrusskalare där. Finns inte bättre och finns inte i vanliga handeln.

2010-04-13 @ 20:44:25
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0