När man ska till Cypern vill man vara fin.............

...............så jag satte mig med en ansiktsmask i går kväll föratt jag skulle få fiiiin lyster i ansiktet. Den skulle ta bort rynkor också och det kan ju vara bra om en och annan rynka ryker så att säga ;-)
image100
Jag kan också meddela att jag vägde mig i morse och vågen stod på minus 1,2 kg..........så nu är jag både rynkfri och smal..........ha, ha
Jag har inte ens provat bikinin men den är av den typen med bredare linning som går att fälla ner så det blir nog bra. Nu när jag blivit så "smal" kanske jag inte ens behöver dölja magen.............nej, nu skojar jag.......Vi brukar skoja om att just bikinibyxorna ser ut som en up-and-go-blöja. Nja.......nu kanske inte mina kära läsare har samma humor som jag............men......
Snart kommer min syster med familj och dom tänker jag bjuda på Dumlemuffins så nu ska jag baka och så kommer en cypernrapport om en vecka...........och ingen vätska i handbagaget heller........Hej svejs

Kommentarer
Postat av: irene

Jo, hejs svejs själv. Kul att det lönar sig så
rejält med ansiktsmask, visste inte att rynkorna väger så mycket. Ha det gott på Cypern

2007-08-19 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0