Skön cykeltur på kvällskvisten..........

För att sätta lite fart på ämnesomsättningen och för att njuta av det vackra vädret tog vi oss en cykeltur som blev 1,5 mil. Det kändes inte särskilt ansträngande men det borde göra sin nytta ändå.
Det blir inte något långt inlägg idag för det har inte hänt mycket. Efter nattjobbet vaknade jag inte förrän 14.30 och då var det verkligen dags att kasta sig upp ur bingen. Resten av dagen har förlupit stilla, ett och annat plommon har jag stoppat i munnen förutom den mat jag ätit. Innan man äter plommonen måste dom fingranskas för många är maskätna och dom extra kalorierna vill man knappast ha i sig. (masken menar jag)
Undrar vad morgondagen har att bjuda på..................God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0