Adventsfyrverkeri

Är just hemkommen från det årliga fyrverkeriet i botaniska trädgården. Fint som vanligt men det var en stor miss i år - dom startade ca 5 minuter för tidigt. De första minuterna kunde vi inte se både fyrverkeri och höra musiken samtidigt och det var synd, för det är då som det blir extra pampigt. Undrar hur mycket pengar som gick upp i rök där?
Tror ni inte att det var en människa som kom dit med sin labrador. Idiotiskt!. Nu såg faktiskt inte hunden särskilt rädd ut, möjligen lite orolig men dumt ändå tycker jag.
image153
image154
Inte super-duperbilder direkt, för dom är tagna med en mobil men ändå.....

Nu är det bingen som gäller för jag ska upp 05.30 i morgon och iväg till jobbet. Efter det blir det lugnare och då ska jag vila, njuta och pyssla i hemmet. Kanske också gå på stan och göra annat.........sånt som är kul.

Kommentarer
Postat av: irene

"pengar"
Det är väl mycket värre med allt tungmetallnerfall som det blir??

2007-12-02 @ 21:14:30
Postat av: Bella

Jag älskar att titta på fyrverkeri. Jag får vänta till nyår, då ser vi mycket från vårt fönster här på Söder.

2007-12-02 @ 21:44:58
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: mammselen

Inte visste jag att det blir så bra bilder med mobil...

2007-12-02 @ 21:50:47
Postat av: Stig

"tungmetallnerfall" Det ordet bara älskar jag....

2007-12-04 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0