En nattarbetares vardag.

Det är mörkt när man går till sängs och mörkt när man går upp..............fast nu går det ju faktiskt mot ljusare tider. På sommare är det å andra sidan så ljust att det känns som att man aldrig slappnar av och just därför hade jag önskat mig en sovmask i julklapp..................och det fick jag av yngste sonen. En fin en, från Tempur som formar sig efter ansiktet när den blir varm.

image165                       

Ska jag se ut så där i sängen så är jag glad att det är på dagtid när sambon jobbar den ska användas för annars skulle han kanske få mardrömmar eller i värsta fall ge sig av.

Julmaten börjar ta slut så idag blir det kyckling och ugnstekta rotsaker. Det ligger ett paket lutfisk i kylen och väntar för den har vi inte orkat med än.........men det kommer till helgen. Söndag tror jag att det blir eller kanske möjligen nyårsdagen. Gott är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: irene

Jag tycker att hon ser rätt bra ut på bilden. Om man ser ut så där bara genom att anvbända sig av sovmasken kan det väl vara värt det?

2007-12-29 @ 19:20:37
Postat av: Bella

Det ser inte så farligt ut med sovmask men din sambo kanske är lättskrämd?

2007-12-29 @ 21:20:02
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0