Ett lugnt stressfritt julfirande på tu man hand....

........har min sambo och jag haft. Fina julklappar har jag också fått...........och jag som inte skulle ha något alls. Jag är då slö att jag knappt orkar blogga men en promenad har vi i alla fall tagit oss.
Igår kväll tog vi beslutet att titta på midnattsmässan på TV i sängen men vi hann inte få minsta skymt av påven för båda somnade som stockar och jag vaknade 02:10 av att vi båda mer eller mindre satt i sängen med ljuset tänt och TV:n på. Sen sov vi länge och väl förutom ett avbrott då vi var tvugna att görs en av katterna till viljes och följa med ner när han skulle äta. Ja, vad gör man inte för sina små älsklingar.

Senare på dagen kom äldste sonen på besök och jag dukade upp julmaten som det fanns massor kvar av eftersom jag lagat till ett "helt regemente" trots att vi  bara var två som skulle äta. Nu är vi proppmätta igen men jag ska nog ta ett glas vin innan jag går till sängs.

Vi hade laddat och tänkte titta på Pistvakt men den filmen var det ingen av oss som förstod något av. Vi har inte sett serien som varit tidigare heller så det kanske är svårt då för oss, att komma in i den norrländska humorn. Vad vet jag?!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tyckte Pistvakt var kul, men det underlättade nog att vi hade sett serien förut.

2007-12-27 @ 22:40:06
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0