Några "vanliga" dagar..........

eller kanske rättare sagt "vanliga" nätter med arbete går jag nu in i. Jag har tagit på mig tre nätter , vilket inte alls känns attraktivt nu. Jag vill vara ledig längre..................

Sambon ser fram emot tre långa dagar då han med gott samvete kan mecka med Messerschmitten. Bilen är från 1958 och fyller alltså 50 år 2008 då även jag fyller 50 och då vill han kunna köra den så det gäller väl att ligga i med renoveringen.

Julmaten har gjort sitt med midjan och jag känner för någon form av rening. För att råda lite bot på det har jag kokat vatten och tillsatt citron och ingefära och det ska jag dricka under dagen. Ljummet, för det ska vara nyttigt har jag hört.

Igår var vi bjudna på kafferep till en granne och där kan jag lova att det bjöds på kakor. Han hade bakat två fruktkakor som jag självklart inte kunde motstå. Dom var hur goda som helst.....

Kommentarer
Postat av: irene

Vilken bra årgång.

2007-12-27 @ 18:47:27
Postat av: Bella

Ja, vart tog midjan vägen?? Jag måste aktivera mig nu känner jag annars...

2007-12-27 @ 22:42:03
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: Stig

Hm... undrar.....vilken behöver mest renovering...Messerschmitten!?

2007-12-27 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0