Usch vad slö jag har blivit............

..........ligger och sover till elva om dagarna......................och jag har ju sagt att jag vill gå i ide och det är väl så när jag kan komma. Schemat är så att jag inte har haft så mycket jobb heller men till helgen lö, sö jobbar jag dagpass extra så det blir en liten hacka eftersom det blir dubbelt och jag tar alltid ut ersättning i pengar.

Ja nu går jag bara omkring här hemma och trivs i största allmänhet. Julklapparna är inköpta, det är hyfsat städat, julduken på vardagsrumsbordet, Carolas koncert i repris på TV och nu ska jag koka knäck, sen är det bara för tomten att komma..........om jag har varit tillräckligt snäll i år.

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är det skönt att ligga och lata sig till 11.00.
Men man får dåligt samvete.Varför? Härligt att du har hunnit förbereda allting redan. Det har jag med utom maten. Dvs de rätter jag ska ta med till dottern.
Hon jobbar också på sjukhus, som jag gissar att du gör.

2007-12-21 @ 18:32:22
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0