Fortsättning............. toapapper och telefonförsäljning

Jag fortsätter lite på gårdagens ämne...........telefonförsäljning. Jag köper nämligen mitt toa och hushållspapper genom Hempapper som kör hem balar till mig när jag behöver.

För några år sedan så måste det i alla fall ha blivit något fel i deras register för i samband med åtminstone tre leveranser ringde dom igen inom ett par veckor efter senaste leverans och undrade om det var dags för ny leverans. Till saken hör..............att balarna som levereras innehåller 64 rullar och är dessutom mycket hårdrullade så med andra ord är det väldigt mycket toapapper som levereras.

Vad tror ni att vi har för mat och toa-vanor här i huset egentligen frågade jag lite humoristiskt när dom ringde.........64 rullar kräver en del material att torka bort så att säga..................
Minnet är heller inte på topp så varje gång fick jag dessutom springa upp i förrådet för att kolla hur mycket som var kvar.

Dom förstod inte själva vad som gått snett så jag uppmanade dom efter tredje gången att helt enkelt ta bort mig som kund och sedan nyregistrera mig.....................för jag vill nämligen fortfarande köpa deras papper men detta ringande gjorde mig galen. Detta löste det hela i alla fall


Nej, nu får det vara slut på det här så kallade skitsnacket......................... 

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG.....................som dockan Sigrid sa (kommer ni ihåg Sigrid?)

                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0