Ännu en vacker dag...................

image8

men i kväll kom det också en skvätt regn och i regnets spår kom också denna vackra regnbåge som jag blev tvungen att fotografera. Nu luktar det så där härligt ute som det gör när det har regnat på sommaren. Vi hann dessutom grilla innan regnet kom. Det brukar nämligen vara så att så fort vi tänker grilla så börjar det regna men idag lurade vi faktiskt regnet.

Annars idag, så har jag inhandlat blommor till mina blomlådor. Ska bli intressant att se om det blir så bra som jag har tänkt att det ska bli. Kaskadpelargoner i två olika rosa nyanser och blå lobelia emellan. Bilder kommer när dom hunnit växa till sig lite.

I morgon är det arbete och så ska jag ta hand om en nyutexaminerad och nyanställd semestervikarie så då måste jag hitta på lämpliga uppgifter att börja med. Det är nyttigt med "elever" för då måste man aktualisera teorin bakom många saker som man gör med ryggmärgen vid det här laget.

Dags att gå till sängs............godnatt!!


Kommentarer
Postat av: mammselen

Regn?!! Lyckostar!

2007-06-10 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0