Lördag hela veckan?.....................eller kanske hela månaden........

Ja, nu har vi firat och firat..................och firat.........
Det har varit födelsedagar och studenter om vart annat. I måndags fyllde min äldsta son 25 och det måste vi ju fira. Födelsedagsbarnet ville att vi skulle gå ut och äta och så blev det. Kvällen var varm och vi kunde sitta ute. Maten var mycket god och alla var nöjda och glada så även födelsedagsbarnet. Vi passade på att lämna presenterna på plats och det blev mycket kökssaker som ju alltid är bra när man är ung och inte har så mycket sådant än. En av mina presenter består i att fixa hans blomlådor för det tycker jag är lika roligt varje år.
                                                                                            image8GRATTIS alla!!!!

Kommentarer
Postat av: irene

Tack tack tack. Jag tar gärna del av gratulationerna...
Va, var det tänkt åt studenter...?

2007-06-14 @ 20:26:19
Postat av: Jag

Det var tänkt åt alla som har något att fira. Man kan alltid hitta någon anledning om man vill och det kanske just du har gjort. Så då är det till dig också.

2007-06-14 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0