Oj, oj, oj...............vilka röster

Vi har varit på konsert på Globen i kväll. Il Divo............vilka röster...................  och vilka snyggingar! Man fattar inte att fyra sångare kan få fram ett så mäktigt ljud. Ja dom hade förstås också med sig en orkester som heter duga . Det kastades upp både det ena (trosor) och det andra (brev och blommor) på scenen. "Tanterna" skrek.............dock inte jag.............för jag är ju ingen tant............eller???

                         image6


    Att vara utanför Globen kändes som att man var i en stad i ett annat land. Jättevarmt väder, massor med folk, musik, uterestauranger och barer. Trevligt!!  När man är inne i själva Globen upplevs den inte som så hiskligt stor trots allt men å andra sidan är ju själva arenan i mitten och sen är det annat runt. Hotell bland annat om jag inte har helt fel.


Kommentarer
Postat av: mammselen

Jojo... Il Divo går hem hos tanterna. Och hos tjejerna också, skulle jag tro.
Jag har sett dem på tv en gång, så jag gick och köpte en cd efter det. Men just nu är det inte dem jag lyssnar på. Nu är det klassiska kända stycken från Skandinavien jag lyssnar på. Sibelius, Alfven, Petterson-Berger, Lars-Erik Larsson. Fint det med.

2007-06-09 @ 16:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0