Redan den 1:a juni - den här helgen ska jag mest vila.......

Vad härligt med en ledig helg då det dessutom spås riktigt vackert väder. Lite ogräsrensning blir det säkert och en och annan promenad men för övrigt ska jag bara njuta.
Det vita vinet står på kylning och en lyssnabok ligger beredd i CD-spelaren. SKAM av Karin Alvtegen. Den verkar riktigt spännande. Lyssnaböcker tycker jag är ett riktigt trevligt påfund. 
                                                                                                                                                    

                                                                        


Kommentarer
Postat av: mammselen

Välkommen till bloggandet!
Trevligt att fler mogna människor vågar sig in i denna ungdomsdominerade värld.
Hoppas att vinet smakade bra... Lyssnarböcker har jag inte börjat med än, fast jag har haft tankarna åt det hållet ett bra tag. Så det kommer nog vad det lider.

2007-06-01 @ 21:23:28
Postat av: tantmammamatte

Hej och välkommen önskar även jag.
Till skillnad från mammselen har jag uppnått den mogna ålder där man njuter av böcker i alla former och när som helst. Vilket till allra störst delen beror på att jag är glupsk och att styrkan på mina glasögon behöver uppgraderas. Fast SKam tror jag inte att jag läst (om jag inte har glömt bort det alltså....)

2007-06-01 @ 21:49:35
Postat av: Den anonyma jungfrun

Vad trevligt att redan fått respons på min blogg - men jag har väl nästan bett om det också. Ha en fortsatt trevlig helg!!

2007-06-01 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0