Sommar, sol................

studentpresenter och nya kläder till mig......................i linne..................känns lite lyxigt och så hittade jag den här dikten på nätet. Lite rolig och tankeväckande.

När jag föds är jag svart
När jag fryser är jag svart
När jag är varm är jag svart
När jag är sjuk är jag svart
När jag dör är jag svart
 

När du föds är du rosa
När du fryser är du blå
När du är varm är du röd
När du är sjuk är du grön
När du dör är du lila
 

Och du kallar mig färgad!


image9


En av mina kissar är i alla fall blå....................säger uppfödaren................


Kommentarer
Postat av: mammselen

Fin katt.
Själv får jag låna Glenn ibland... Den härligaste katten jag känner.

2007-06-05 @ 19:13:16
Postat av: irene

Vilken FIN kisse!

2007-06-05 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0