Vi är alla får i vår herres hage.............

..............eller är det inte så man brukar säga? Här kommer i alla fall fåren i den hage jag uppsökte idag.

image15

                                                                       

På den första av de små bilderna ser man hur nära hyreshusen fåren betar.  Det var kul att se hur dom små lammen lätt hittade just sin mamma om dom kommit för långt från varann.
Annars har det varit en lugn och behaglig dag med sömn långt fram på förmiddagen men det behöver jag när jag jobbar två eller tre nätter. Nu på sommaren när det är så ljust ute är det  svårt att få den sömn man behöver och inte kommer det att bli bättre nu när skolorna slutat. Av någon anledning så vekar ungarna i närheten ha en förkärlek för att studsa bollar just under mitt sovrumsfönster.                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0