Det blir bara ett kort inlägg idag!

Måste iväg och handla något gott att laga till, innan jag ska till jobbet igen. Vill nog också ha med något gott att bjuda kollegan på. Vad det blir kommer jag nog på i affären.
Igår var jag på ett uruselt humör så jag satte igång och städa i ren ilska..............torkade och putsade både här och där så nu är hemmet riktigt snyggt. Jag passade också på att dammsuga idag också så att inga lurvbon med katthår skulle gömma sig någonstans. Nu är jag på bättre humör och har ett hyfsat rent hem men annars är det inte särskilt ofta jag känner mig ilsken.................jag var arg på allt...........nästan.... Till och med päronträdet som släpper ner alldeles för mycket mogen frukt som vi inte hinner med att äta.
Jag kom på en idé........jag kanske ska gå till åldringsboendet i närheten och lämna lite frukt. Det borde dom väl bli glada för. Fina päron, "Göteborgs diamant".
image121

Kommentarer
Postat av: mammselen

Jättbra idé det där. Många åldringar brukar ju behöva hjälp med att hålla magen igång. Päron är ju gott dessutom.

2007-09-14 @ 16:59:52
Postat av: Stig

Så klok du är...

2007-09-14 @ 18:00:23
Postat av: Jag

Tack, och speciellt tack till Stig som tycker att jag är klok ;-)

2007-09-14 @ 19:04:31
Postat av: irene

...och snäll.

2007-09-17 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0