Men trosor kan man väl ändå aldrig få för mycket av................

..................sa den stackars trosförsäljande tjejen i telefonen när jag upplyste henne om att jag har minst tio trosor som ligger oöppnade sen den gången jag prenumererade på Evitas trosor. Man blir trött faktiskt, stackars ungdomar som tvingas till detta arbete.

Lotterivinster kan man däremot aldrig få för mycket av. Kunde faktiskt inte låta bli att skrapa lotterna som var kvar och då vann jag 25 kr X2 igen så det blir till att lösa in den till två nya lotter och hoppas på tur igen.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Varför ringer hon inte till mig? Jag behöver trosor. Och sockar.
0ch förresten, nya jeans också!

2007-09-03 @ 21:57:16
Postat av: Jungfrun

Om någon ringer till dig och erbjuder bambustrumpor så måste du nappa.....dom är jättebra!!

2007-09-03 @ 22:21:47
Postat av: Anna Maja

Jag har aldrig varit med om att det ringt någon och frågat om jag vill köpa trosor.
Fast jag skulle nog behöva det, jag förstår nämligen inte var alla mina tar vägen..

2007-09-04 @ 19:00:14
URL: http://annamajaa.blogg.se
Postat av: irene

Bambuhanddukar har jag klämt på och "nästan" köpt på Jysk. Men eftersom jag redan hade uppdaterat handduksbeståndet så pass att det inte ryms mera i lådorna och de gamla fula ligger i en särskild låda i vindsförådet (kan vara bra att ha till hundarna
eller nåt sånt...) så tackade jag bestämt "nej" till min inre telefonförsäljerska.. men jag kan tänka mig att bambusockar är sköna

2007-09-04 @ 20:53:11
Postat av: Stig

Det är ingen som ringt till mig heller och erbjudit trosor..*L* Däremot kallingar i kubik. Jag tror ju alltid att det något lurt med gratis erbjudanden,
så jag tackar nej.
Annars så vann jag 75 pix på den senaste trissen..
I morgon blir det nog tre nya.

2007-09-05 @ 21:10:59
Postat av: Jag

Ja, Stig det är bara att gratulera till vinsten. Jag har inte hunnit byta in min än.

2007-09-06 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0