Nu har jag faktiskt haft lite flyt med lotter...................

.......................hoppas på storvinst snart image117
Ny lott på bingolotto, 50 kr i vinst på trisslott som jag löste in till nya lotter men de har jag inte skrapat än för jag vill att de ska ligga till sig och mogna lite som jag brukar säga.

SJUKHUSET som sänds på trean spelas ju in på min kära arbetsplats Akademiska sjukhuset . Ingen av de medverkande är dock bekanta för mig förutom att idag plötsligt, så hade en av vaktmästarna i serien ärende till oss inte bara en gång utan två.
Läkaren på akuten tycker jag verkar mycket sympatisk.............en sån som man gärna skulle vilja träffa själv om man hade olyckan att behöva söka för något. Serien har fått både ris och ros här i stan men jag kommer då att titta på samtiliga avsnitt har jag tänkt. De man missar går att se på webben och det tycker jag är bra..........gratis dessutom.......fattas bara annat. Nu ska jag snart bänka mig i soffan för dagens program.

Kommentarer
Postat av: irene

ojdå, det är nåt jag totalt missat. Jag sitter klistrad vid "mannen som talar med hundar" varje måndag kl 20,00

2007-09-03 @ 20:26:11
Postat av: Jag

SJUKHUSET är må-to 19.30 på trean.

2007-09-03 @ 20:27:29
Postat av: mammselen

Det har jag också missat... Får titta en annan dag.

2007-09-03 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0