Tack och lov att det är lite varmt och solsken igen!

Jag hade ju hoppats på en varm och skön höst och så möts man av minusgrader på natten när man kommer hem igen. Deppigt!! Hoppas det bara var en tillfällig svacka. Jag fick en dagsljuslampa av min son förra året.......det kanske redan är dags att plocka fram den.
Idag har jag i alla fall kunna sitta ute i solen en stund och har till och med njutit lite mellan molntapparna. Det båser ute så det är bra torkväder.
Sambon är till Sala silvergruva men det är inget för mig med min höjdskräck. Jag hade nog mest varit till besvär.
Huset känns helt igendammat.........skulle verkligen behöva gå igenom varenda vrå men just nu känns det omöjligt att uppbringa kraft till det.................och tjock känner jag mig..........

Ja, det här var ett riktigt negativt inlägg när jag egentligen borde vara glad och tacksam för att jag nyligen haft en veckas semester..........två veckor förresten eftersom jag trixade lite med nattschemat så att det blev en extra vecka ledigt på kuppen.

I morgon bitti ska jag dock stå ombytt och klar på arbetet klockan 06.45 och sen jobbar jag tisdag, onsdag och torsdag natt efter det. Det blir nog skönt att komma in i sina normala gängor igen.

I kväll ska vi faktiskt spela Bingolotto har vi bestämt oss för. Vem vet, vi kanske blir rika på kuppen?!

Kommentarer
Postat av: mammselen

Hoppas.
Jag håller tummarna.

2007-09-02 @ 17:39:40
Postat av: irene

Du skulle ah behövbt en vecka till? Föresten tror jag att det faktiskt kommer att bli en fin härlig höst. Vänta bara

2007-09-02 @ 17:55:36
Postat av: Jag

Tack för tumhållningen mammselen och till Irene säger jag att jag hoppas du har rätt angående hösten

2007-09-02 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0