Idag var det så vackert väder ute att..........

.............jag kunde äta min sena lunch ute i strålande sol och 14 plusgrader. Nu däremot står regnet som spön i backen men jag är nöjd ändå för idag har jag tagit två promenader med summan av kardemumman 15 998 steg. Ett och annat steg till blir det nog innan jag lägger mig i bingen.

På grund av sjukdom, dock inte hos mig har jag flyttat mina nätter så den här veckan är jag "nattfri". I stället jobbar jag tre dagpass men idag och i morgon är jag ledig. Välbehövligt............och är vädret dessutom fint så är det ju extra bonus.

Jag ska ta mig en dusch och sen ska jag titta på programmet om den skånska skolklassen där alla ska ha godkänt i alla ämnen när terminen är slut. Trevligt att se alla duktiga lärare och hur eleverna kan förvandlas bara dom får rätt "behandling"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0