Jag fattar verkligen ingenting

MIn yngsta son flyttade hem hit igår och så fort han kommer in i huset med sin dator börjar internet att krångla. Att det krånglar är väl en sak men det tar ju sån förbannad tid rent ut sagt att fixa till det och det finns dessutom ingen logisk förklarig till varför det inte funkar.

Nyss fick jag igång det igen men det var utan router så nu har vi bara en internetanslutning och det kan göra mig gaaaaaaaaalen när sonen tror att han har någon form av monopol på internet. Nu är han ute och relaxar och dricker öl med kompisar..........ja, han är 21 snart så nu är det lugnt i huset. Hoppas verkligen jag får ordning på skiten innan han kommer hem och river ur min anslutning. Jag har i och för sig för mig att jag läst någon annan blogg som handlade om exakt samma problem.............men detta kan verkligen göra mig gaaaaaaalen.

Jag kan tillägga att internet har funkat felfritt i månader.............men nu är han hemma........och vad händer?

                    Men nu ska jag ut och promenera så jag lugnar mina just nu klena nerver.

Kommentarer
Postat av: maritha

Hahaha vad jag känner igen mig...

2008-04-23 @ 18:18:52
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: irene

Det är sånt man har ungar till - att öva på tålamodet...

2008-04-23 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0