Jag fick i alla fall koll på en sak...........

.........och det är att mina nya ECCO-skor med två års läckagegaranti verkligen håller tätt. I stort sett hela dagen har vädret varit soligt och sett inbjudande ut när jag har varit på jobbet. Lagom tills min arbetsdag var slut kom störtregnet. Jag chansade på att det skulle lätta och började gå hem. Det var då jag kunde testa vattentåligheten på min skor för regnet fullkomligen vräkte ner under hela den halvtimmeslånga promenaden hem. Dunjackan läckte som ett såll däremot,  så jag var blöt ända in på underkläderna och vattnet rann om ansikte och händer. Allt var blött när jag kom hem..................oj då.......inte mina fötter så klart - men det var också det enda.

Kommentarer
Postat av: irene

" två års läckagegaranti "?? Det har jag aldrig hört nåt om. Finns halkgaranti också? Det skulle behövas här som det har snöat intensivt varje dag i över en vecka

2008-04-14 @ 19:31:20
Postat av: mammselen

De verkar bra. Vad heter skorna?

2008-04-14 @ 20:59:33
Postat av: maritha

Du hade iaf tur med skorna=) inte vädret hahaha

2008-04-14 @ 23:21:00
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Bella

Jag har provgått mina nya ECCO och de var sköna.

2008-04-15 @ 18:52:44
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: Jag

Mammselen, skorna är hur sköna som helst och heter ECCO ultra terrain 1.1 Alaska. Rekommenderas! Det är ett Gore-tex lager som gör att det är läckagegaranti.

2008-04-15 @ 19:21:18
Postat av: Stig

Hm...nu är ju ordmärkaren här...men jag ska inte.aaaahhh..jag står inte ut...läckagegaranti låter som om det är garanterat blött innan kvällen eller nåt...förlåt mig...*L*

2008-04-15 @ 20:46:18
Postat av: Jag

Ja du Stig......du är såååå rolig...ha, ha. Hur skulle bloggandet vara utan dig? Torrhetsgaranti? Låter det bättre? Ska kolla på garantilappen vad ECCO kallar garantin. Återkommer!

2008-04-15 @ 21:03:50
Postat av: mammselen

Tycker jag med. Heja Stig! Vad skulle bloggandet vara utan dig? hahaha...

2008-04-15 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0